sobota, 23 stycznia 2016

MILLENNIUM FALCON Bandai, 1:144 (galeria)

Końcowe prace, budowa podstawki i galeria.





 
Końcowa galeria Falcona Millennium poniżej. Sokół już na podstawce. Do jej wykonania użyłem płyty PCV o gr. 10 mm, szpachli do drewna, drobnego żwirku i piasku. Przygotowaną z materiałów masę nałożyłem szpachelką dla plastyków a po wstępnym wyschnięciu formowałem powierzchnie 'topując' starym, szerokim pędzlem. Uzyskałem w ten sposób porowata, naturalną powierzchnię, wzbogacając ją dodatkowo drobinami żwirku. Dla utrwalenia faktury i drobnych kamyczków zwerniksowałem  całość mocnym lakierem do włosów. Kolejny etap to malowanie. Użyłem do tego aerografu i kilku kolorów od ziemistego do jasno-piaskowego. Po osiągnięciu finalnego efektu położyłem na całą powierzchnię matowy lakier od Mr. Hobby. Gdy farba lakier odparował, przetarłem jeszcze powierzchnię metodą suchego pędzla (mieszanka kolorów biały, żółty i siena palona). Finalnym etapem było trwałe zamocowanie Falcona na podstawce. Użyłem do tego kleju CA nakładając go na płozy Sokoła.
 
 




 




 
 





 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz