poniedziałek, 18 stycznia 2016

MILLENNIUM FALCON, BANDAI 1:144 (WORKSHOP) cz. 6

Dopracowanie detali i prace końcowe.
 
Końcowy etap budowy Falcona to dopieszczanie pozostałych detali.
Dopracowałem tu finalny wygląd wieżyczek strzelniczych i anteny.
Podobnie jak kadłub płatowca nałożyłem na detale wash z farby olejnej w odcieniu ciemnoszarym.
Antena, przed nałożeniem ciemnobrązowego washa poddana została jeszcze zabiegom polegającym na dodaniu drobnych obić i otarć, które wykonałem cienkim pędzlem (00) i farbą celulozową silver z palety Mr. Color (H). Końcowy efekt, dający imitację otarć do 'żywego metalu' anteny wg dobrze urozmaica strukturę modelu.
 
 
Na koniec w/w elementy zwerniksowałem matowym lakierem (aerograf i produkt Mr.Hobby serii 'H'). Po wyschnięciu gotowe elementy zamontowałem w miejscu docelowym - tym razem bez użycia kropli kleju  (bardzo dobre spasowanie gwarantujące stabilność połączenia). 
 
Po zamontowaniu wszystkich detali replika Falcona Millennium wygląda jak niżej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolejny odcinek poświęcony będzie budowie podstawki (imitacja pustyni), a na deser końcowa galeria.
 
cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz