poniedziałek, 21 marca 2016

TIGER I Initial

Model pochodzi z zestawu Dragon nr 6600 (skala 1:35).
Przedstawia replikę wozu bojowego nr 3 Panzer Abtailung 502 użytego pod Leningradem zimą 1942 / 1943 roku.
Widoczne plamy specyficznego kamuflażu tygrysów operacji pod Leningradem wykonałem nietypowo. Zastosowałem się do teorii opisanej m.in. w książce Artura Majewskiego 'Znaki i Barwy Panzerwaffe. Panzerabtailung" (wyd. Armagedon, 2002 r.), która mówi o nanoszeniu trzeciego koloru - zielonego (prawdopodobnie Feldgrau). Tak też uczyniłem przy malowaniu kamuflażu mojej repliki tygrysa. Na kolor bazowy (Panzergrau) naniosłem farbę białą, jako kamuflaż zimowy. Następnie naniosłem trzeci kolor (wspomniany Feldgrau) w postaci charakterystycznych pasów.
Ot nietypowa historia repliki, jaką zbudowałem.

Zapraszam do galerii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz